söndag 23 maj 2010

Bortförklaringarna drottning

Precis som titeln säger så känner jag mig som bortförklaringarnas drottning denna veckan. Till skillnad från förra veckan då jag avverkade över 20 km i joggingspåren så har jag bara denna veckan varit ute EN gång och då blev det bara 4 km. Herregud, det är ju nästan så man skäms..

Men men.. gjort är gjort och imonn börjar en ny vecka och då tänker jag övervinna alla dumma (påhittade) anledningar att inte ge mig ut.. nu ska här joggas!


Här kommer då veckans (pinsamma) sammanfattning:

Distans: 4km
Antal pass: 1 st

1 kommentar:

  1. Jonna, Jonna, Jonna.. All pass som blir av är bra!! =) Inte är det pinsamt heller - vissa veckor kan det vara svårt att få till det av olika anledningar. Och idag är en ny dag och en ny vecka har börjat - med nya möjligheter!

    Kram

    SvaraRadera