onsdag 19 maj 2010

Dålig dag

Den senaste tiden har jag kommit på mig själv när jag intalar mig att jag kan en massa saker som inte stämmer:

  • Jag intalar mig att jag faktiskt har bra kondis, eh.. RIGHT! Efter några kilometer flåsar jag som en gris!
  • Jag intalar mig att jag faktiskt har börjat forma kroppen lite snyggare.. Eh, stämmer inte alls.. jag bara går upp i vikt hela tiden.
  • Jag intalar mig att jag faktiskt har rätt ok löparstil.. hehe.. vilket skämt!

Alltså, nån som vet om det finns sommarkurser där man kan lära sig å få bättre självinsikt? Kanske vore nått för mig isåfall.. *suck*

1 kommentar:

  1. Jag säger: Gå på känslan och skit i de där dumma tankarna!
    Ingen är ju faktiskt expert eller född med bra kondis direkt utan en massa träning. Huvudsaken är att man GÖR nåt! Och gör det man tycker är kul! Att man sätter upp små delmål med belöningar osv. Du blir vad du tänker - så tänk positivt :D

    SvaraRadera