torsdag 27 maj 2010

Suck!

Usch vilken dålig start på dagen jag har haft idag. Först och främst vaknar jag på helt fel sida, är lättirriterad och grinig mest hela tiden. För att bli av med morgonhumöret gav jag mig ut på en joggingrunda ganska tidigt. Det är här det allt börjar gå fel. Batterierna i mp3-spelaren är slut, så åker till Konsum å där är dom ju med slut såklart, suck! Hämtar kompisens hund, hon är på riktigt djävulshumör och gör inte alls som jag säger, suck igen! Jag åker till stället där jag springer och bestämmer mig för att köra med vindjacka idag för det var lite kallt, men tro fan att solen ska börja gassa bara en km in i joggingturen, suck! Sen lyckas jag springa helt fel på min runda.. ja det gjorde ju inte humöret bättre.. SUCK! Uppepå allt, när vi har två km kvar möter vi en hel jäkla skola som är ute å går, hunden blir helt tokig och håller på å dra omkull mig.. SUCK SUCK SUCK!!

Men jag tänker inte låta detta förstöra hela dagen, så jag tog mig helt enkelt till affären efter löprundan för att köpa vattenmelon, jordgubbar och lite tidningar och nu sitter jag här och njuter. Humöret är påväg upp och jag tror denna dagen kan sluta rätt bra ändå.. :)

------------------------------------------

Sammanfattning av dagens pass:

Distans: ca 4 km
Tid: 25:09:85

Underlag: Skogsväg/stig/obanad terräng

Medelpuls: ? (glömde kolla pulsklockan när jag kom i mål)
Maxpuls: ?

Känsla: Hmm.. ja, inlägget ovan säger väl allt.. :P

2 kommentarer:

  1. Hejja Jonna!! =)
    Hoppas solen kikar lite på Dig så vänder nog humöret helt och hållet..

    SvaraRadera
  2. Vilken jäkla dag... skönt att du överlevde åtminstone!! :)
    Föresten, du är superduktig!!

    SvaraRadera