tisdag 2 november 2010

Helt utan press.. :)

Ja asså, ibland blir jag bara så sjukt stolt över mig själv och idag är en sån dag. :) Jag har nämligen varit ute å joggat för första gången på över en månad och det var så härligt! Jag skulle ju såklart kunna förfina det och säga att jag njöt hela tiden, men det skulle vara en lögn. Jag njöt de första 4 km men de sista 500 meterna trodde jag att jag skulle dö.. ;)

Målet med dagens runda var att få tillbaka den där härliga kravlösa känslan som jag saknat ett tag, så jag lämnade helt enkelt Garmin hemma och gav mig ut helt vind för våg. Jag hade ingen koll på vad pulsen låg på (lika bra det tror jag), hur långt eller hur snabbt jag sprang, snacka om att det var befriande!

Sammanfattning av dagens pass:

Aktivitet
: Jogg
Distans: ca 4,5 km (mätte på hitta.se)
Tid: ?
Underlag: Asfalt / Grus

Känsla: I´m back!

3 kommentarer:

  1. Så skönt vännen... Välkommen tillbaka igen får jag väl lov att säga! :)

    SvaraRadera
  2. Sånt är riktigt härligt!

    SvaraRadera