tisdag 13 juli 2010

Det är nog på sin plats att be om ursäkt för dålig uppdatering nu.. Sorry!
Tyvärr vill sig ingenting riktigt som jag vill för tillfället. För det första så är det ju olidligt hett, å jag vet att man kan springa på kvällarna men då vill man ju njuta av att umgås med nära och kära eftersom det faktiskt är semester. Sen så har jag gått å fått ont i halsen och det blir bara värre för varje dag som går, såå surt! Så ja.. det lär nog bli lite lugnt med löpningen ett tag framöver.. återkommer när jag känner att kroppen är redo igen..

3 kommentarer:

  1. Ja. Ibland är det lite svårt att komma ut och träna när man är på semester.
    Men det går bra. Man mår så bra efteråt!
    Kom igen nu tjejen!!

    Snart är det dags för Tjejmilen :)

    Kram och pepp!

    SvaraRadera
  2. Jag har också varit i en svacka, allt beroende på det otroligt varma vädret och att jag fick ont i foten.. Men idag lyckades jag få till det iaf om än ganska kvavt.. Hoppas att det vänder för dig snart och att du hittar glädjen i det!

    SvaraRadera