tisdag 27 juli 2010

Tips tack!

Jag har ett litet problem, ja alltså inget världsproblem utan ett sånt där litet som knappt är värt att blogga om, men jag tänker göra det ändå.. ;)
Det är nämligen så att det typ bara är jag i min umgängeskrets som tränar/löptränar och det känns ibland lite småensamt att inte ha nån att peppa å träna med. Å när jag läser alla era bloggar ser jag att ni går på grupp-pass, åker på läger och sånt där kul. Det vill jag me göra, men allt verkar vara i stockholm.. :(
Så.. är det nån som har nått tips på vad man kan hitta på i småland med omnejd? Jag vill jättegärna komma ut å träffa nytt folk och inspireras av era prestationer och historier.

2 kommentarer:

  1. På Jogg.se finns en massa löpare, kanske nån som bor i närheten?
    På ditt närmaste gym kan du hitta andra träningsintresserade. Friskis o svettis ordnar gratis utegympa i sommar, kanske finns ett center nära dig?
    Eller så frågar du någon av dina vanliga kompisar om de vill hänga med på en löprunda!
    Jag funderar på att ordna en liten bloggträff under Tjejmilenhelgen, då är vi ju många som samlas i Sthlm (där jag bor). Vad tror du om det?

    SvaraRadera
  2. Vore toppen om det fanns något sånt här i trakterna! :)

    SvaraRadera