onsdag 28 juli 2010

Halvlångt pass

Sammanfattning av dagens pass:

Aktivitet: Jogg / powerwalk
Distans: 8,05 km
Tid: 53:22:66
Snitt-tempo: 6,37 min/km
Underlag: Grusväg / skogsstig

Medelpuls: 177
Maxpuls: 195

Passet i etapper:
1 - 3 km - 6.28/km (jogg)
2 - 200 m - 8.58/km (pw)
3 - 2.8 km - 6.25/km (jogg)
4 - 200 m - 8.55/km (pw)
5 - 1.85 km - 6.41/km (jogg)

Kommentar: Lite smålagom pass - inte för fort och inte för långt. Vänster ljumske och knä kändes stela så kanske har satt igång lite fort igen efter förkylningen, men det är ju lätt hänt - det är ju så jäkla skönt att jogga!!

3 kommentarer:

  1. Hej. Har precis hittat till din blogg och hit tänker jag absolut återvända. =)
    Läste någonstans i ett annat inlägg att du hade lite ont i knäna. Jag kan i så fall tipsa om att införskaffa en balansplatta och göra övningar på den.

    Jag har ett överansträngt knä och balansplattan har hjälpt mig massor!

    SvaraRadera
  2. Men shit Jonna, vad är det här?! Jäklar va duktig du är!!
    Hejja dig!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Mia - Tack söta du.. kul att du hittade hit! Pöss på dig

    SvaraRadera