tisdag 21 september 2010

Långpromenad

Idag har jag slagit två flugor i en smäll; jag hjälpte en kompis att dela ut reklam och fick samtidigt en rejäl promenad på drygt två timmar. Ännu ett plus var att det bitvis var rätt backigt = bra rumpträning.. haha.. :) Jag hade inte gps-klockan med mig idag men visst borde jag fått ihop mer än 5km även om man stannar till lite ibland? Ja, det känns som det är i underkant, så det får bli vad jag för in i "utmanings-dagboken". :)


--------------------------------------------------------------------------------------

Kvar innan jag klarat utmaningen:

115 km
25 träningspass
50 min i plankan
474 armhävningar
14 min jägarvila
4 intervallpass
5 stretchpass/avslappningspass/yogapass/meditation
Min personliga utmaning: Klara milen under 65 min

1 kommentar:

  1. Tror du kan skriva in 7-8 km faktiskt :) Jag gick 7 km häromdagen och va då ute ca 80 min, en promenad i helt vanligt tempo, ingen powerwalk alltså :D
    Lycka till med utmaningen

    SvaraRadera