måndag 20 september 2010

Regnjogg

Sammanfattning av dagens pass:

Aktivitet: Jogg (i hällregn)
Distans: 6 km
Tid: 38:51:31
Snitt-tempo: 6,28 min/km
Underlag: Asfalt
Snitt-tempo km: 6:30, 6:10, 6:26, 6:13, 6:44, 6:46

Medelpuls: 176
Maxpuls: 186

Känsla: Vad härligt det är att springa i regn, det är nästan så jag ser fram emot hösten å alla sköna mörka regnrundor.. :)
Kilometrarna rann på i planerat tempo idag, men när jag passerat 5km börjar jag må riktigt illa så klarade bara en kilometer till även om planen var att köra ett längre pass idag.

--------------------------------------------------------------------------------------

Kvar innan jag klarat utmaningen:

120 km
25 träningspass
50 min i plankan
474 armhävningar
14 min jägarvila
4 intervallpass
5 stretchpass/avslappningspass/yogapass/meditation
Min personliga utmaning: Klara milen under 65 min

1 kommentar:

  1. Visst är det fantastiskt att springa i regn! Du kom iväg ju - kanon!! Bra jobbat :)

    SvaraRadera