torsdag 16 september 2010

Träningsvärk like hell! :)

Alltså, jag måste bara börja med att berätta för er vilken feeeting-träningsvärk jag har idag.. haha.. har vaknat flera gånger i natt och på morgonen kom jag knappt ur sängen, SÅ JÄKLA SKÖNT! Men självklart ska det inte slappas för de, drog mig till gymmet för ett lugnt återställar-pass.. :)


Dagens besök på gymmet:

30 min crosstrainer

Plankan, situps på boll, knäböj på balansbräda, triceps

10 min motionscykel

Känsla: Min rumpa é stenhård idag.. haha.. alltid nått positivt med träningsvärk.. ;)


--------------------------------------------------------------------------------------

Kvar innan jag klarat utmaningen:

131 km
27 träningspass
50 min i plankan
474 armhävningar
14 min jägarvila
4 intervallpass
6 stretchpass/avslappningspass/yogapass/meditation
Min personliga utmaning: Klara milen under 65 min

3 kommentarer:

  1. Det känns som om jag inte "hälsat på dig" på jättelänge. Oj, vad det hinner hända saker och ting här.
    Träningsvärk är härligt, det tycker jag också. Men den där stelheten som brukar komma med kan jag vara utan! :)

    SvaraRadera
  2. Mie - Alltid lika trevligt när du lämnar en liten kommentar, blir så himla peppad.. :)
    Ja träningsvärks-stelheten kan man ju vara utan, så bara å träna bort den.. ;)

    SvaraRadera
  3. Så härligt... Att peppas och bli peppad betyder en hel del.
    Du, jag har också gått med på 6-veckorsutmaningen nu.. :)
    Kram Mie

    SvaraRadera