måndag 6 september 2010

Tjejmilen

Asså, jag vet inte ens hur jag ska sätta ord på detta.
Årets tjejmilen var mitt första 10km-lopp ever och det kändes så himla bra! Kilometer efter kilometer flöt på i lagom tempo (siktade in mig på 6.30min/km) och jag sprang runt och smålog för mig själv. Jag är så galet nöjd! Uppe på allt så satte jag nytt PB, hur bra är inte det? :D

Sammanfattning av Tjejmilen 2010:

Aktivitet
: Jogg
Distans: 10 km (10.15 enligt min Garmin)
Tid: 1.05.16
Snitt-tempo: 6,26 min/km
Underlag: Asfalt / lite grus

Medelpuls: 184
Maxpuls: 197
Känsla: Det var så jäkla häftigt även om jag höll på å dö i sista backen.. jisses vad jobbigt!

7 kommentarer:

  1. Men Jonna va tufft! Blev ju en jättebra tid och allt ju! Skönt att du kände att det flöt på bra. Duktiga du! Puss

    SvaraRadera
  2. Shit vad bra Jonna! :) GRATTIS! :)

    SvaraRadera
  3. Superduper duktiga du!! Bra gjort!! Visst är det en härlig bana? Även fast det kommer en mördarbacke i slutet. :-D

    SvaraRadera
  4. Underbart! Härlig känsla att det bara flyter på!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt!! Grattis till ditt nya PB, det är ju hur bra som helst.

    SvaraRadera
  6. Oj jag missade att du skulle springa Tjejmilen! Vad bra det gick!! Du sprang bra och kom i målet!! Bra jobbat tjejen!!
    Nästa gång måste vi ses!
    kram på dig

    SvaraRadera
  7. Tack för alla gulliga kommentarer allihopa! ♥

    SvaraRadera