tisdag 14 september 2010

Mjukstart på Ellas utmaning

Igår var jag i Ullared och tokshoppade lite på Gekås, och med mig hem fick jag en roooosa yoga-matta. :) Självklart var den tvungen att testas lite idag så det fick bli en liten mjukstart på 6-veckors utmaningen jag anmält mig till.. :)

Här är dagens (klena) resultat:
Plankan (sido x 2 + rak): 30 sek i varje ställning x 2
Jägarvila: 2 min + 1 min
Armhävningar (på knä): 10 st + 6 st
Cykelsparkar (ligger på rygg å cyklar med benen ner mot marken): 30 st x 2
Känsla: Haha, pinsamt å säga, men blev faktiskt lite svettig.. :S

--------------------------------------------------------------------------------------

Kvar innan jag klarat utmaningen:

150 km
30 träningspass
57 min i plankan
484 armhävningar
17 min jägarvila
4 intervallpass
6 stretchpass/avslappningspass/yogapass/meditation
Min personliga utmaning: Klara milen under 65 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar