söndag 12 september 2010

Oh yes, jag gjorde det!! :)

Bild: Skärmdump från Garmin - Höjd (m)
Jag har gjort en sån häftig sak, jag har sprungit mitt första terränglopp! Det var det jobbigaste jag gjort på väääldigt länge men också så fruktansvärt kul! Det ska jag göra igen, men nästa gång ska jag nog träna lite mer innan.. haha


Sammanfattning av Salomon Trail Tour 2010:

Aktivitet: Jogg
Distans: 4.97 km
Tid: 34.54.29
Snitt-tempo: 7.01 min/km
Underlag: Terräng - Gräs, steniga stigar, grus m.m.

Medelpuls: 186
Maxpuls: 199
Känsla: Sjukt häftigt och sjukt jobbigt!

Efter loppet var jag bjuden hem till Åsa och hennes underbara familj på lunch, så himla trevligt! Tack för en kanondag Åsa, nästa år kör vi igen.. :)

7 kommentarer:

  1. Bra jobbat Jonna! Du fixade terrängen oxå!!! :) GRATTIS!

    SvaraRadera
  2. Så skoj hade vi verkligen!! Vi ska vara stolta över oss, idag värker det ordentligt i mina fotleder men det är det värt!

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade din sida när jag sökte resultat från igår. Bra gjort, man ska inte vara rädd för att prova något nytt! Jag sprang också 5 km, det var mitt första terränglopp. Vilka backar! Men vad kul! /Eva Stenberg, startnr 47.

    SvaraRadera
  4. Wow, Eva.. Såg ditt resultat! Kanonbra ju! Även jag sprang igår och är nöjd över att jag tog mig runt :) Startnr 46 hade jag!

    SvaraRadera
  5. Eva - Vad kul att du hittade hit! Å vilken toppentid du sprang på, grymt imponerande! :)

    SvaraRadera
  6. Det låter verkligen kanon!!
    Och du sprang på en toppentid ju!!

    SvaraRadera