söndag 1 augusti 2010

Attans!

Sammanfattning av dagens pass:

Aktivitet: Jogg
Distans: 4.56 km
Tid: 29:53
Snitt-tempo: 6,33 min/km
Underlag: Asfalt

Medelpuls: 175
Maxpuls: 191

Kommentar: Planen var att jag skulle ta ett riktigt lågpuls-pass inne i samhället ikväll (min största fasa). Men pulsen ville inte alls med mig och låg relativt högt hela tiden, fattar inte varför jag blir så stressad av att folk kan se mig när jag springer.. :S Sen så uppepå allt så vill inte vänster knä och höft som jag vill, det strålar, värker och dummar sig.. det har jag ju inte tid för nu ju!

2 kommentarer:

  1. Den enda gången jag inte vill bli sedd är när jag stavgår!! :)
    Jag är säker på att folk impas av att du joggar så sträck på dig och jogga på du. Fast inte förens du blivit helt bra i höft och knä.
    Det låter ju inte alls bra med det onda. Har du kollat upp det?
    Kram Mie, som föresten har försvunnit från VK och står på egna ben nu.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det blir bättre i höft och knät.. Inget kul ju.. Det är svårt det där, jag fick ju också ont i höften men jag tror inte det påverkas av om jag springer för det är samma "skit" som min pappa har :( Stor kram på dig! Tänk tillbaka på ditt första pass och se hur långt du har kommit! Du är urduktig!

    SvaraRadera