tisdag 10 augusti 2010

Jag har inte bara fått en utan TVÅ nomineringar till Beautiful blogger av Åsa och Pernilla..
Gu' vad söta ni är! Tack tack tack! ♥
Här kommer sju mer eller mindre intressanta saker om mig:
  1. Jag är djurvän ända in i själen, jag kan till och med bli riktigt sur om man dödar en fluga i onödan.
  2. Önskar mig en hund i julklapp (undra om tomten läser detta? Isåfall ska det vara en labradortik av jakttyp.. bara så du vet.. ;))
  3. Kan inte leva utan min almanacka, har nämligen minne som en guldfisk
  4. Har tränat thaibox, så mucka inte med mig.. ;P
  5. Drömmer om att gå inkaleden, nån som är sugen?
  6. Jobbar som personlig assistent och trivs hur bra som helst
  7. Är en riktig slarvmaja, men försöker hålla någolunda pli på mig själv.. ibland lyckas jag, ibland inte..

Å nu ska jag ju nominera sju personer med, det blir ju inte svårt för det finns såå många underbara bloggar och bloggare där ute.

- Mia - Coyntha - Mie - Ellen - Mia -

Och såklart: - Pernilla - Åsa -


Med utmärkelsen kommer följande förpliktelser:
1. Kopiera in Awardbilden för att visa att man fått den.
2. Tacka och länka till den som nominerade dig.
3. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
4. Berätta sju intressanta saker om dig själv.

8 kommentarer:

  1. Tack söta! :)Inte behövde Du ge den tillbaka heller...

    SvaraRadera
  2. jag vill också jättegärna vandra Inkaleden! vet inte hur det skulle gå med knät dock.. men kanske om två-tre år.. planera in? :)

    SvaraRadera
  3. Syrran - Då bestämmer vi det.. 2013 blir det Inkaleden.. Fränt!

    SvaraRadera
  4. Tack för awarden! Den gör mig jätteglad :-D

    SvaraRadera
  5. Lätt, det får bli en 25 års present till mig, o en 30 års present till dig! :)

    SvaraRadera
  6. Syrran - Lätt! Då är det bokat.. bara å börja spara.. ;)

    SvaraRadera
  7. Tack för nomineringen!! Vad söt du är!
    Jag ska skriva om det på bloggen.

    Kram

    SvaraRadera