söndag 29 augusti 2010

Idag var jag äntligen ute igen och testade mina stackars ben och det funkade helt ok. Att flåset är katastrof får jag väl bara ta antar jag, har ju inte kunnat träna riktigt på flera månader. :(

Sammanfattning av dagens lopp:

Aktivitet: Jogg
Distans: 4.9 km
Tid: 31.35
Snitt-tempo: 6,27 min/km
Underlag: Skogsstig / terräng

Medelpuls: 181
Maxpuls: 192

Kommentar: Det var galet jobbigt och det märks verkligen att jag tappat massor, men skit samma.. skönt att få komma ut å röra på sig lite iaf.. :)

4 kommentarer:

  1. Fokus på att Du varit ute! :) Tappar gör vi alla när vi blir sjuka.. Men nu är Du på G!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet vad du menar. Jag körde min andra löprunda i dag efter fyra veckors sjukdom. Så jäkla jobbigt var det men precis som du skriver så är det ju så skönt att bara få komma ut och röra på sig igen.

    SvaraRadera
  3. Härligt att du kom iväg! Säger som Pernilla; Fokus på att du kom ut! Kram!!

    SvaraRadera
  4. Härligt att du ändå är på gång.
    Har haft samma problem som du. Flåset helt värdelöst efter två veckors förkylning och uppehåll.

    SvaraRadera