måndag 2 augusti 2010

Usch, det här med tävlingar är nog inte riktigt min sak. Jag har nämligen haft värsta mardrömmarna inatt om att alla andra kommer vara så vältränade och bara dra ifrån mig på Blodomloppet. Asså så illa att jag kommer där hur långt efter som helst, helt själv och högröd i ansiktet å folk bara glor å undrar varför jag gav mig in på att springa så långt. På allvar funderar jag att byta distans till 5km, det vet jag ju att jag klarar iaf och där är dessutom fler anmälda så då smälter jag in i mängden lite mer.. :S

11 kommentarer:

  1. Jag LOVAR, du blir inte sist. Även på milen finns det de som går och lunkar både med stavar och barnvagn och dem fixar du i alla fall! ;)

    SvaraRadera
  2. Nerver som spökar - bara att ignorera! Det där fixar Du! Och Du kommer inte sist!! Heja, heja, heja!! :)

    SvaraRadera
  3. Så hur gick det då? Jag har en bra magkänsla... :) Mardrömmar är till för att motbevisas. Eller hur?

    SvaraRadera
  4. Tack vad ni är söta! Jag förstår inte varför nerverna ska ställa till det för mig såhär, men övning ger väl färdighet så det är väl bara å fortsätta utmana mig själv antar jag..

    SvaraRadera
  5. Jag säger som Mie; du kommer inte att bli sist! Du kommer att bli så överpeppad inför Tjejmilen att du kommer se fram emot det mer än något annat :) Du kommer att fixa 10:an lätt! Ska vi ta en bloggträff på Blodomloppet kanske? ;)

    SvaraRadera
  6. Jag förstår att du är nervös men tänk istället hur roligt det kommer vara att springa! Skulle du byta till femman lovar jag att du skulle ångra dig när du väl är i mål och inser att du har fler krafter att ta av. Dessutom är det flera veckor kvar till loppet att träna till dig säkerheten av 10 km är en baggis! :)

    SvaraRadera
  7. Du kommer att klara det galant. Sägs ju att det är bra att ha lite nerver innan ett lopp.
    :-D

    SvaraRadera
  8. Hej. Jag är inte helt hundra på namnet men jag vet att den förra versionen av den här skon hette
    Premier Flex GTX II så det kan ju hända att den fortfarande har samma namn fast är i en uppdaterad version. 999:- kostade de i alla fall och är absolut värda varenda krona om man går mycket.

    SvaraRadera
  9. Du fixar 10km utan att bli sist. Kan lova dig det!

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Nyligen bestämde jag mig för att lista Sverigs samtliga bloggar om hälsa. Däribland ämnen såsom viktnedgång, träning, sjukdommar, mental hälsa, livsstil, mm. Eftersom din sajt passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis är det helt gratis.

    http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

    SvaraRadera
  11. Bara att köra på! Plockar fram ett favoritcitat som en veteran påminde mig om på min första mara: "Det spelar ingen roll om du kommer sist, du är ändå före alla dem som inte ställde upp!"

    SvaraRadera