onsdag 9 juni 2010

Bra Jonna.. skitbra!

Jag har verkligen så himla kass självdiciplin, det är nästan så jag skäms!
Igår hade jag en riktig depp-stund där mitt på dagen någon gång. Det var nämligen så att jag vägde mig och vågen pekade finger åt mig med ett stort fett PLUS. Jag har till och med gått över gränsen som jag lovat mig att jag aldrig mer ska upp till, feta 80kg.
Så vad gör jag? Häver upp en stor tallrik glass med massor kolasås och idag köpte jag mig en stor fet chokladkaka med polkasmak.. GREAT JONNA, så fucking jävla bra!

3 kommentarer:

  1. Du är inte ensam Jonna! ;)
    Vad är nästa steg? Det är det som är viktigt..

    SvaraRadera
  2. När du kommer igång ordentligt med löpningen så tro mig, kilona kommer att rinna av dig och du komemr att ha problem att hålla vikten istället, se bara till att nu äta minst 3 mål per dag, om du snålar in på den riktiga maten kommer godiset fram istället..

    SvaraRadera
  3. Jag tror på minst 5 mål per dag (3 huvudmål och minst 2 mellanmål)!
    Ät mindre (portioner), ät nyttigare, ät oftare. Ät efter klockan och planera i förväg. Det kan kännas som om man inte gör annat än att äta eller planera för att äta, men då tror jag att godissuget håller sig borta :)
    Blicka framåt, inte bakåt. Kämpa på! :)

    SvaraRadera