lördag 5 juni 2010

Tvivel

Åh, jag är så peppad, både av alla fantastiska människor som genomfört Stockholms Marathon idag och av de som vågar sig på att anmäla sig till nästa år (känn dig träffad Pernilla! :)). Jag skulle med vilja våga! Våga anmäla mig, till Göteborgsvarvet iaf, men det är då "gamla" Jonna gör sig påmind. Jag börjar tvivla på mig själv och intalar mig att jag kommer ha gett upp det här med löpning långt innan dess och varför ska jag då slänga ut massa pengar på lopp jag inte kommer klara?
Attans attans.. egentligen borde jag anmäla mig bara för att utmana mig själv riktigt jäkla ordentligt.. Men.. hmm.. vågar jag?

4 kommentarer:

  1. Nu ska vi vända det här tvivlet Jonna! Du KAN!!
    Tänk hur roligt Du hade på Tjejlunken, Du har redan kommit över tröskeln =) Tänk Dig då Varvet med massor av folk, värsta folkfesten.. Har Du kikat på filmen som finns på RW's hemsida.. Gör det och tvivlet är bortblåst.. Tänk alla människor från bloggvärlden som springer Varvet, Du kommer att "känna" massor av andra där..
    Och inte har Du lessnat heller - en bra anledning att träna löpning i vinter!

    SvaraRadera
  2. Ja Jonna, du kan!
    Tänk så mycket du redan gör som du tidigare inte trodde du skulle klara!
    Fortsätt anmäla dig, och vara med, på olika lopp. Det finns så otroligt många att välja på, löpning har verkligen fått ett uppsving.
    Jag kommer själv att vara med i tjejmilen och Topploppet. Hoppas få se dig där! :)
    Kram och pepp

    SvaraRadera
  3. Klart du kan! Alla kan!
    Det är bara att träna!
    Om du anmäler dig du har ett mål att träna på!
    Gör det!
    Om jag kunde... du kan!
    kram

    PS Tack för din kommentar!

    SvaraRadera
  4. Du kommer att klara det galant! Du har ett helt år framför dig att träna och få motivation. Jag klarade av Varvet i år och jag har inte tränat länge...började på allvar i höstas med ordentliga intervaller, långpass osv.
    Det fixar du. Anmäl dig innan så får du också en morot!

    SvaraRadera