torsdag 17 juni 2010

Härligt!

Nu är skorna provsprungna å jag älskar dom! Dom sitter bra på foten och dämpar härligt, speciellt om man jämför med mina förra skor som var helt söndersprungna.. :P
Jag har dessutom provsprungit mitt nya ROSA linne och det var kanonbra, ett tips till er där ute som inte gillar tajta linnen som bara åker upp - spring å köp detta!!


Sammanfattning av dagens pass:

Distans: ca 5,5 km (1km uppjogg + 3km medeljogg + 1,5km nerjogg)
Tid: 32:44:28
Underlag: Skogsstig / grusväg

Medelpuls: ?
Maxpuls: ?

Känsla: När jag passerade 3km (2km in i ökningen) kändes det allmänt jobbigt, flåsade och svettades som en gris.. haha.. men det känns ju alltid lika bra när man är klar, så är nöjd med dagens pass ändå.. :)

3 kommentarer:

  1. Ooh, linne som inte åker upp? I want one! Jag får alltid hålla på och dra ner mitt, iofs extra träning för armarna men eh XD Och det är inte som att jag köper korta linnen heller, so I don't get it!

    SvaraRadera
  2. Haha, råkade göra någon mix av min mail- och bloggadress där, mystiskt.

    SvaraRadera