onsdag 30 juni 2010

Skitdag!

Idag är jag helt kluven, det har nämligen varit både den bästa dagen på länge och den sämsta dagen på hur länge som helst. Jobbigt läge!

Tycker iaf att vi börjar med det som är bra. Min söta lilla vän L (Morris matte) fick tidigt idag på morgonen en son. Allt gick bra och han är rund, fin och fruktansvärt söt! All kärlek och lycka till er!!

Sen till det som inte alls har varit bra med denna dagen, allt har gått i slow motion. Jag var duktig och tränade lite på gymmet med syrran på morgonen men det blev varken speciellt effektivt eller givande. Vi lagade lunch tillsammans och det var trevligt, men sen har jag varit helt borta. Vill bara sova!! Kvällens planerade joggrunda gick åt pipan. Den sista energin jag hade bara rann ur mig när jag insåg att min Garmin var urladdad (IGEN!!!), så jag sket helt enkelt i att springa. Det fick bli en lugn promenad med Morris istället. Suck!
Uppepå allt mätte jag mig idag. Det är jättelängesen jag gjorde det senast och jag förväntade mig iaf några centimeter minus, men det blev plus överallt! Jag ville bara sätta mig ner och gråta!

Usch nej, det har verkligen inte varit min dag idag.. hoppas det blir bättre imonn..

3 kommentarer:

  1. Usch, stackare! Nya tag imorgon. Trist med Garmin, 10 h träning ska den ju hålla.

    SvaraRadera
  2. Vad konstigt med Garmin! Är du säker på att det står "Batteriet laddas" för flera gånger har min laddat om och kommit in i programmet istället för att ladda.. Jag hoppas att du har haft en bättre dag idag! Ang mätningen så är det där konstigt, jag har också haft så men sen nästa gång så har man tappat massor av cm.. Huvudsaken är ju ATT du rör på dig och det ger ju resultat! Jag väger mer nu än för någon månad sedan men jag tror faktiskt på muskler tro det eller ej! Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Skönt att det gick bra för Morris matte och knodd!
    Din dag var verkligen ingen höjdare.. Muskler väger en del men jag förstår hur Du känner!
    Keep up the good work Jonna!

    SvaraRadera