onsdag 2 juni 2010

YES!

Kvällen blev precis som jag planerat, och ännu lite bättre. Jag har alltså mot alla odds varit i Vetlanda och sprungit Tjejlunken. Vädret var underbart och som ett litet plus hängde min söta syster med som sällskap så jag slapp åka själv.. tack tack tack! :)

Loppet gick så himla bra, planen var att köra på i ett jämnt tempo och inte ta ut mig i början som jag brukar och det funkade kanon. Tiden jag hade som mål var 40 minuter men jag flåsade in på 37.25.. Jag är så glad och stolt över mig själv!!


Sammanfattning av dagens pass:

Distans: 6 km
Tid: 37:25:38

Underlag: Skogsväg/stig

Känsla: Helt fucking jävla underbart. Jag älskar att springa lopp!! :)

2 kommentarer:

  1. Grattis Jonna! Bra jobbat!
    Visst är det lite roligt med lopp ändå?!

    SvaraRadera
  2. Ååh! Skitbra sprunget! Grattis! :D

    SvaraRadera